Sidor

söndag 26 januari 2014

vitt på vitt

Tycker man bra kan ha vit utrustningen på en vit häst! Vad tycker ni?



 Jag har lånat Novas skydd nu åt Pampas då han härjat så mycket vid ridningen. Nån gång i tiderna då jag red med skydd på Pampas hade jag antingen svarta el bruna läder skydd, men nu vinter tid tycker jag dom här med ull på in sidan är skönare, dessutom är dom snabbare att klä på ! :) Lite bekväm en här :)

Ville bara snabbt berätta att dagens pass gick som en dans! Tänk vad ett par grammaner kan göra ;)
Förvänd galopp på en volt gick t.o.m utan smärre problem. Han kan den där Pampas bara man får han att villa jobba! Å han var jätte nöjd med sig själv när han fick beröm! Han älskar att vara mig till lags. Därför är jag mycket förvånad att han orkat bråka så mycket han gjort på sistone. Men jag skyller på kylan. Alla år är han vild och extra pigg på vintrarna men jag trodde ju inte det skulle bli värre när han blir äldre ;)
Tänk hörni, Pampas fyller 10 år om en månad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar