Sidor

onsdag 22 januari 2014

Linda som råddar...

Hej på er. Är här inne och råddar på Heidis sida igen. Uppdaterade min DinoDina-banner till en lite fräschare, och passade samtidigt på att lägga till en "stapel" där bredvid bloggens arkiv i sidospalten. Där kan ni nu hitta några av de populäraste inläggen här i bloggen.


Hur klarar ni förresten av att göra alla stallsysslor när det är så här kallt ute!? Jag håller ju på att frysa ihjäl de 2 minuter jag är ute om dagen, när jag går ut till bilen eller för att hämta ved. Det positiva med mycket minus är ju å andra sidan att det är soligt hela tiden. Härliga sol!
Minns när jag skötte stallet förra vintern när Heidi&Petri var i USA, då var det nästan -30c flera dagar i rad! Konstigt nog så frös jag inte alls då och hade några riktigt härliga ridturer ute på åkern minns jag.
Den här bilden på Pampas tog jag också då. Han såg ut som en liten ballong med alla sina täcken :)


/Linda

3 kommentarer:

  1. HEj din kommentar försvann när jag skulle publicera den på bloggen.. Så kan svara här eller om du skriver på nytt? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. det var ju synd, hur gjorde du nu så? här är det knappast nån ide att svara på nåt eftersom det inte hör hit! minns inte exakt va jag skrev mera, du kan ju svara på din blogg även fast min kommentar inte e där :)

      Radera
  2. Han inte läsa hela kommentaren så stärva någå och den försvann men kan svara i slutet av ett inlägg på det som jag läste :)

    SvaraRadera