Sidor

onsdag 29 januari 2014

gomoron Onsdag

Har börjat dagen med att packa, eftersom jag har så grymt mycket kläder och det mesta rätt så nytt så har jag svårt att bestämma vad jag skall ta med mig. Man vill ju gå med allting! Allt det här är ju syrrans fel eftersom hon har Dinodina och så mycket fina kläder som man måst köpa! Dessutom hinner jag ju inte gå med hälften av alla kläder när jag i stora hela bor i stallet och går med ridkläder.
Nå jag gjorde så att jag tar allt nytt med mig :) så nu har jag i princip hela dinodina garderoben förrutom skorna packade. :)


Jag har åxå köpt en ny sadel åt Lalle, en Kieffer men den får jag vänta att se och prova tills jag kommer hem :(  Det är lite synd, men jag får ge mig tills tåls bara :) Min Jacson sadel är fortfarande på låns, den får jag svar på om dom köper den el inte på Lördagen. Allt i sista minuten!!
Sen funderar jag om jag borde sälja min dyraste Stubben sadel, ifall Kieffern passar på Lalle så behöver jag ju inte den heller mera. Och att vänta tills Elli el Stella behöver sadel är onödigt länge.

Den är ju såklart dyr och svårare att sälja men man kan ju prova! Men det får jag se när jag kommer hem hur det blir..

Just nu måste jag gå ut för smeden kommer om ca en timme! Det är en del som jag måst få gjort före dess!
Trevlig Onsdag! Det ser ju ut att bli super fint väder.

2 kommentarer:

  1. Men! Du har ju tagit "min" kappsäck! Vad ska jag nu packa i då..?

    SvaraRadera
    Svar
    1. ha jag så? det va mamma som gav den..nu när du säger det så brukar jag väl ha en större jo..

      Radera