Sidor

måndag 20 januari 2014

For Sale

den här rubriken börjar bli en ovana :) Men jag kom ihåg att jag har ett par ponni läder skydd som jag inte har någon nytta av, dom är för en liten ponni alltså! och så har jag en splitterny dressyr gjord som är allt för lång åt mina hästar! den är 70 cm och den är inte ens provad på en häst! så ny är den, även om den legat i en låda senaste 5 åren ?!
Den är dessutom jätte tjock och mjuk och tror den skulle vara behaglig åt hästen!

Jag kan såklart posta sakerna om nån är intresserad. För sadelgjorden tänkte jag mig 15€ , motsvarande kostar runt 30€.

För skydden vill jag inte egentligen ha något, en femma kanske om man söker dom :) lönar sig väl inte att sätta dom på posten? Nån gång har dom varit dyra och fina, mjuka och hela är dom ännu åxå, bara lite slitna och oputsade.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar