Sidor

onsdag 15 januari 2014

in love




Måste erkänna att jag blev lite kär när jag fick hem en ny sadel idag, en stubben siegfried allaround. en till i mängden :) :) Den är meningen åt Lalle men efter att testat den på Pampas så blev jag osäker vem som skall få ny sadel.!! Jag skall se imorgon vem den passar bäst på.



Men på Pampas sitter den super iallafall, nu har ju Pampas en lika dann bara att hoppmodell,. Nova har en sån här men den är endå helt olika på nå vis, annan storlek för det första och hans är många år nyare! Imorgon får jag prova alla 3 sadlar på alla hästarna och se om det blir sadelbyte för någon! Måste provrida åxå för att kunna avgöra bäst! lallala va skoj :)

2 kommentarer:

  1. Vad bra att den passa! Alltid lite riskabelt att köpa sånt där utan att prova först ju.

    SvaraRadera
    Svar
    1. jo annors nog men när jag har andra stubben sadlar från tidigare så vet jag ju vad jag sökte och hur dom sitter!

      Radera