Sidor

onsdag 29 januari 2014

tack Pampas



Bilderna för- vackrar det hela lite, ögat är mycket värre i verkligheten! Det är svullet och svartare. Passlit just inför resan! Folk kommer tro jag blivit misshandlad! 

Men vet ni jag är inte ens på dåligt humör fast jag ser ut såhär, Nova var så härlig att rida efter skoningen idag, stack ut i terrängen och han var så lugn, så avslappnad! Jag red hela tiden med halv långa tyglar!
Kan det bero på att han ätit för mycket? ( han har fritt hö) el har han ont? är han sjuk? ja vet ni sånt här börjar snurra i huvudet, hemskt att tänka så bara för att han är trevlig att rida!.
Nej men han är nog inte sjuk för han travade och galopperade på av egen vilja och han var pigg och alert...inte stirrig men,. ja vaken!

Kanske kanske han börjar ändra så småningom?

5 kommentarer:

  1. Sku ögat se så där "fint" ut även in real life så sku det int vara nåt :) Den där bilden förskönar nog det hela väldigt mycket. Mika skrattar ännu .....
    //Maria L-A

    SvaraRadera
  2. Jo de tror jag han gör :) /heidi

    SvaraRadera
  3. Svar
    1. vi hade slagsmål :) nej men han knocka mig med huvudet! / Heidi

      Radera