Sidor

fredag 24 januari 2014

ihop släpp del 2

Första filmen är när dom gjorde upp första gången, det var det "värsta" som kom att hända, efter det hände inte så mycket! ganska skönt, Nova hade fullt upp att gå och snusa igenom hela hagen medan Lalle stod och kollade vart hans små flickor tagit vägen -> hagen bredvid !



Det tog max 10 minuter, sen var dom inte så intresserade av varann mera..




Det var nästan roligare att följa med fölen, dom hade mycket mera fart på :)



Efter några timmar ihop fick dom dags hö, det åt dom snällt från varsin hög, för 20 min sedan stod dom å lekte och för 5 minuter sedan tog dom ihop lite mer än lek, Nova bet fast i Lalles täcke och sprang efter han, Lalle gillade det inte å gav en spark på Nova och så slutade han. Tror nog Nova kommer försöka visa mellan varven att han är äldre. Och det får han göra så länge det inte går fööör häftigt till!
Sen vill jag ju inte heller att dom börjar äta upp varandras täcken, då får jag åxå tänka om. Men vi börjar så här nu och följer med det hela! Jag har ju en vecka tid på mig ännu!

1 kommentar:

  1. Om dom börjar äta täcken så sprayar du på Antibite så kan jag nästan garantera att dom slutar......finns bara hjorthornsoljaspray som luktar o smakar värre :)

    SvaraRadera