Sidor

söndag 27 oktober 2013

Uppdatering

Jag pratar skit. Resultaten kom just och jag har bästa resultatet av ALLA i hela tävlingen, även c klassen inräknad!
OCH så blev jag tredje med Nova !!! YIHUUU det blir bara bättre!
Det blev inte så mycket bilder, det var så dåligt ljus så dom är alla suddiga. Högst upp är Maria och Pampas, hon fick hjälpa till och värma upp så jag skulle hinna med båda 2. Det visa sig att jag hade gott om tid sen endå så det skulle inte ha behövts. Men bra gick det så här! Jätte svårt sånt där att veta när man aldrig varit med förr! :)




3 kommentarer:

  1. Michaelaa resultat va ialf fel i resultatlistan :) På hennes papper sto de 64,9...någo men på hemsidan 64,1..någo :) /Hanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. det var konstit, både Suski och Jepa sade att jag hade bästa poängen, och tyvärr så är det ju resultaten på listan som är officiella. Ni måste kontakta dom å be dom ändra det isåfall. Inte för att det har nån betydelse egentligen :) å "kouluohjelma" bedöms ju lite annorlunda än andra klasser. / heidi

      Radera
    2. Jo hon ha kontaktat dem :) Har ju absolut ingen betydelse men vi reagera på att de va fel resultat utsatta :)

      Radera