Sidor

torsdag 17 oktober 2013

oho..

Det blev inte alls nån hoppning idag, jag fick för mig imorse att jag skall till HIHS idag! Så jag fixade boxarna och gjorde färdigt dags maten så att Petri kunde mata sen före han for på jobb och så var det avfärd!

Tänkte först att jag inte skulle fara eftersom jag var förra månaden på stadion, men men..
Tur for jag för tror ni inte jag gjort värdens fynd IGEN! På stadion fyndade jag en hel massa och så även nu!:) Förstår inte hur jag lyckas hitta en massa alltid, som på stadion, jag köpte ett super billigt ute toppa täcke med hel hals för ingenting och det var sista exemplaret, och ni kan aldrig gissa vad jag nu hittade??!!
Ett HorseWare rambo ute täcke! och jag tänker inte ens berätta vad det kostade för ni skulle  endå inte tro mig...så billigt var det! Enda exemplaret och JAG köpte det!
Förutom det hittade jag ett kandar för 10€ , tyglar till kandar för 5 e st, väst för 5€, vinterrock för 20€ och så var det lite till men det var inte åt mig..
Petri får överraskning när han kommer hem.:)..om han kommer hem nåttag, han bara jobbar och jobbar, dagar och nätter...suck..

Men imorgon skall jag hoppa! fast det sen regnar. Egentligen skulle jag villa prova kandaret men det får nu vänta för hoppningen är viktigare. Måst ta tillvara dom gånger det ännu går att hoppa hemma före vintern!
Jag har ett kandar träns på låns ännu, ids inte köpa tränset före jag är säker att jag vill rida med kandar. Om det alls passar mina hästar! Bettet kan jag sälja ifall det visar sig vara onödigt.

Lilla Elli

3 kommentarer:

  1. Nån måst ju jobba när du bara handlar och handlar :)

    SvaraRadera
  2. haha! Linda stal min kommentar :) /monica

    SvaraRadera