Sidor

måndag 7 oktober 2013

Glömde..

Jag glömde visa bilder på Lalle fotade i dagsljus utan sadel på!




Inte ens då han böjer huvudet bortåt ser man revbenen.! Det är otroligt vad höet gör, några dagar inne och äter hö och han blir genast bättre än han varit ute på bete på hela sommaren. Har säkert åxå att göra med att han rör sig mindre när dom inte har 6 hektar att gå på nu mera :)

Idag skall jag föra iväg maskprov på hästarna som jag samlat ihop över helgen, sen först får dom maskmedel när man vet vilken sort dom behöver om dom behöver!

Så är jag igen utan telefon,!! el jag har en gammal nokia utan nät men man hör knappt någo i den :(
ÅÅÅÅ va jag gillar smart telefoner. NOOOT!!! 

Jag hittade några bilder på Nova från igår som Hanna fotat. Här har ni ännu dom!

Här får han en klapp på halsen

fy på mig som har rocken öppen när jag rider.

Den här bilden tycker jag är bäst



1 kommentar: