Sidor

lördag 5 oktober 2013

sen kväll i stallet

Jag har varit iväg på shopping idag på dagen, sen kom Cia hit och vi juttade en god stund. Vi åt middag och så var det kväll plötsligt. Linda kom hit vid 6 tiden å då först red vi, det hann nästan bli mörkt men vi hann!. Pampas man och svans behövde tvättas så vi gjorde det ännu före resten av hästarna fick komma in. Vi fick precis in dom före regnet började falla ner.

Pampas gick jätte fint med Linda igen och jag fotade och fotade men tror ni det blev till nåt. Nej det var så mörkt då redan..

Nova var helt ok, men jag har förde en riktit skit feelis inför imorgon. Det borde jag ju inte få ha men kan inte hjälpas. :( Det är nu bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa.

Imoron på morgonen skall Deli och Drama åka iväg, det vill säga nytt försök.. Förstod att dom bett veterinär hit för att lugna ner Deli. Hoppas nu det funkar den här gången! Här ute kan dom ju inte stå länge till!

Pappa var här nu på kvällen åxå och gjorde lite elarbeten i sadelrummet. Behöver göra om där lite så jag får mera sadelhängaren och rymmas plus ett litet skåp. Har någon ett gammalt klädskåp att sälja så säg till??. Jag behöver ett.!! Det kan vara högt el lågt men inte så brett! helst vitt!

Så här bra kamera har jag :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar