Sidor

måndag 14 oktober 2013

svar på frågorna

1. Vad eller vem uppmuntrade dig att börja blogga?

Ingen har sagt åt mig att börja blogga men jag fick lite inspiration av syrran faktist. Det jag gillar med detta är att jag får bilder och minnen sparade på det här viset. Jag kan titta bakåt ett år och kolla vad som hände då!

2. Hur valde du ämne att blogga om?


Det var ganska lätt att välja att det skulle bli en häst blogg, Sen valde jag att helt lämna bort mitt privata liv och koppla ihop det med "firman"  och stallet alltså stall Splinter.

3. Någonting som de flesta inte känner till om dig?

Talar vi nu om allmänheten el om nära vänner och familj? dom närmaste vet nog det mesta, där finns det nog inget som skulle va värt att berätta. Men vad skulle det vara som allmänheten inte vet?! ex. jag har opererat ögonen som ung, jag hatar el nej gillar inte mat el att äta. Jag anser att det tar onödig tid, jag vill inte ha barn., jag tycker mera om djur än mänskor, jag gillar att köra fort, jag börja en gång gråta när pappa sålde en båt och jag kommer börja gråta den dag som min ena bil slutar fungera. När Splinter dog, dog en stor del av mig och mitt hästintresse med honom. Jag skulle byta bort el ge vad som helst för att få honom tillbaka.... Kan inte komma på nåt mer spännande tyvärr!.....

4. Vilka tre ord beskriver din stil/dina egenskaper?

Min stil: självsäker, noggrann, envis
mina egenskaper: häftigt humör,( försöker vara) rättvis, säger rakt ut vad jag tänker

5. Vad gillar du att göra när du inte bloggar?

min tid går i stort sett till djuren, sen försöker jag göra tid till att vara med min sambo så mycket som möjligt, resa, shoppa, umgås med vänner och familj, se på film (vintertid) och åka båt, vara på stugan (sommartid)

2 kommentarer:

  1. Jag tyckte inte alls svaren var tråkiga, tvärtom var det riktigt roligt att se lite från den andra sidan, inte "stallheidi"! :)
    Kul att du ville svara på frågorna!
    /Cessi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyckte du !? Va kiva :)/heidi

      Radera