Sidor

fredag 22 november 2013

skit bilder

Här är nu några som jag lovade, med blixt blev allt att se grönt ut och utan blev det suddigt.. vad är nu sen bättre?!





Men jessus ser ni vad hon vuxit, nu ser jag det, trodde det här täcket skulle vara så stort att hon inte ens kan ha det ännu, men det sitter helt bra, framtill är det lite löst men inte så farlit att hon inte skulle kunna ha det. Å hon kommer kunna växa i det bra mycket ännu nog! Så det var lyckat köp!
Ser ni att det är små hjärtan på täcket :) Hon kommer bli så fin med ett en ljusröd grimma till :) el sin nya vinter ludd grimma :)

Stella har redan sina täcken på det klara, eftersom hon har en "vanlig" färg så är jag inte lika kinkig hurdana täckena hon skall ha. Hon kommer få ha Bucas ljusblåa regn el toppa täcke, beroende på vädret! Å så en matchande blå Bucas grimma till såklart.. Nej hoho så man jopplar. Men jag har inte haft flickor tidigare så jag måst passa på nu :)

2 kommentarer:

  1. andra bilden uppifrån e min favorit, fast de lite dåli kvalitet, hon sir så finurlig ut! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. synd bara att ögonen lyser så på henne av blixten :(

      Radera