Sidor

tisdag 12 november 2013

senaste nytt

oj oj vad tiden går, ha inte hunnit hit igen.

Nova är ännu hingst, tills imorgon. Förhoppningsvis blir det inte uppskjutet igen. Nu då jag inställt mig på att få han kastrerad vill jag ha det gjort!

På Söndagen skickade jag iväg maskproven på Pippi, Obi och Carisma och idag fick jag svaren, alla utan mask!!!

Pippi och Jojo är klippta! klippte båda 2 på samma dag. Vanessa kom aldrig så vi kom överens att jag klipper Pippi. Nu är det bara Ellu och Nova kvar!

LIIITE hår det kom av Pippi. Inte undra på att hon svettats


Igår red jag Pampas på kandaret, han tog det inte lika bra som Nova tog det! Han ville inte vända med det så bra, annors var det inget annorlunda. Men det lär vara helt normalt att dom blir lite "stela" första gångerna!




Hade planerat att "rida" Lalle idag men det blåser och regnar så mycket att jag tror nog jag får låta bli. Tror jag tänker låta bli att rida helt och hållet faktist! Jojo skall skos nu och sen plockar jag säkert in hästarna. Skall ha en myskväll för mig själv framför tv tror jag :) Det är inte så ofta jag har möjlighet till det!.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar