Sidor

fredag 2 november 2012

krims och krams

Det var inte mycket jag kan tänka mig sälja men destu mer jag slänger bort istället..guuud va mycke onödigt man samlar på sig. Jag har varit lite kreativ åxå, jag hittade ett av Splinters gamla täcken som jag har sparat, täckena som Splinter hade passar inte på Pampas el Nova. Så dom har blivit liggande bara, vill inte slänga dom heller. MEN det här ena kom jag nu på att sy om. Det var lite sönder i kanterna men det syns inte mera när jag har kortat in det, så nu har jag ett helt täcke som passar pojkarna :)

Det här skall slängas ->

 Dom här bettena får ni om nån behöver, olika långa, tjocka, 2 delade,3 delade,messing, silver o.s.v...

 Om nån har en liten ponni så här har ni fina läder skydd , gratis!!! smutsiga på bilden men hela!

 Den här martingalen är cob storlek och nästan i nyskick. Dyr har den varit åxå. Säljer den för 15e.

Stubben gummi tyglar. Det är full size och för långa åt pojkarna mina. Smutsiga och osmörjade på en lång tid men kvalitet så det borde inte störa. 5€ för dom.

Dressyr sadelgjord, 70cm. Helt ny, aldrig ens provad. Till mina dressyr sadlar kan man använda vanliga sadelgjordar så kommer inte behöva denna. 15e för den.

 
Equilines hopp vojlockar, den mindre modellen som var pop en tid. Använda men hela.  Gratis om nån behöver! Vill inte slänga dom eftersom dom var dyra nån gång i tiden :)


Nu slutade det regna så tänker rida iallafall.. Har inget annat och göra heller så...ensam igen..

4 kommentarer:

  1. Jessica kan ta dedär hoppvojlockarna :) kommer ju dit på möte nästa vecka! :) / Jessi

    SvaraRadera
  2. ser ut som mötet blivit uppskuffat till v 46. Men du får dom då! :)

    SvaraRadera
  3. Och jag köper gärna gummityglarna och något bett beroende på hur långa de är, och bootsen om du inte slängt dom redan! Kan komma och söka alltihop i början på nästa vecka! :)

    SvaraRadera
  4. bettena får du! och även tyglarna om du ännu vill ha dom för det är en sömm på dom som inte ser så bra ut..du får avgöra själv.Jag har inte slängt bootsen ännu men dom är små så tror inte dom passar dina hästar tyvärr. på måndagen är jag på jobb men tisd el onsdag går bra! vi ses.

    SvaraRadera