Sidor

söndag 3 november 2013

dressyr videon

Här har ni nu videon från dressyr tävlingen. En liten påminning att volterna rider jag ju fel, fast jag tror jag rider dom rätt :)

Om jag själv får säga  vad jag tycker så är halten inte bra och första snett igenom traven som skall vara aningen längre trav en vanlig trav är lite tillbaka hållen från min sida. Pampas var så ivrig på uppvärmningen att han började galoppera flera gånger när jag ökade så när jag red programmet höll jag tillbaka lite försäkerhetsskull. Men obs! Det skall alltså inte vara ökad trav utan mellan trav el va det nu heter.

Jag fick mycket plus för att han är så rak där han skall vara å gör övergångarna fint. Min sists fick jag jätte bra för och Pampas fick massa plus för sina luftiga flytande steg.
Här var så goda

2 kommentarer:

  1. men åååhh, han är så fin gubben! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. jooo lilla söta!! gör alltid sitt bästa för mig

      Radera