Sidor

söndag 17 november 2013

Ledig förmiddag

Jag har fått sooova idag på morgonen :)!!!!!!!!!!!! jag har stigit upp först halv 11 och ätit morgonmål! Sen har jag inte gjort nånting före jag gick ut och matade dagsmaten klockan 13. Efter det har jag varit ute tills nu 17.30.  jag har hunnit longera Nova, rida Ellu i terrängen med sällskap av Linda och Pampas och sen ännu varit ut med Nova igen på en skritt länk tillsammans med Maria & Jojo, Linda & Lalle.



Här har stormat idag så jag beslöt att inte rida på Lalle trots allt. Vill inte ta den risken att han sprattlar till, blir skrämd och jag faller av.., redan i hagen har han varit mera på 2 ben än 4 nämligen. Därför kom Linda med ut och gå med honom istället.



Novas svullnad har sakta börjat ge med sig, och nu är hans humör stabilare åxå! Idag var sista penisilin dagen, får se nu hur det går med svullnaden om den hålls under kontroll.!

Om det inte är full storm imorgon igen så skall jag hoppa Pampas lite, el göra Tyras övning som jag har ogjort. Å får jag hjälp skall jag rida Lalle!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar