Sidor

söndag 24 november 2013

bättre dag för Nova

Japp nu är han mer sig själv. Men nog börjar dom värsta hingstfasonerna droppa bort efter hand, idag när jag tog in Nova från hagen stod han nära Carisma utan att spänna upp sig något alls.
Han orkar inte heller bry sig fast Pampas går förbi honom, lite något löjligt viftar han med fram benet men inget pipas och dansas!

Jag skrittade barbacka idag och provade trava några steg, han satt gärna iväg i trav! Lät han endå inte trava något dess mera så det inte blir sjukare nu igen. Han viftar ibland lite oroligt med svansen som om nåt tidvis stör honom men mycket piggare är han nog! Det värkar som om det var tillfälligt hans konstigheter här om dagen!


Hade sällskap av Toppis idag när jag städade boxarna. Å nu ligger han bredvid mig här vid datorn på sin egna data stol. Älskade katt!




3 kommentarer:

  1. Man vet aldrig var man hittar Stålle, han kan vara liksom var som helst. :)) sööötisen!
    /Maria L-A

    SvaraRadera
    Svar
    1. jo han är så söt att jag smälter varje gång jag ser honom! / heidi

      Radera
  2. Hahha! Gubben i lådan! Han ser nog för rolig ut.

    SvaraRadera