Sidor

söndag 9 mars 2014

Utmaning

Nu har jag blivit utmanad att göra något dumt med en häst imorgon tillika som ja dricker något. FB grej som gör mig tokig!! Tack så s-tan Ciina !!!Vad jag skall göra har jag ingen aning om. Någon som har någon bra ide el någon som vill se mig göra något dumt så nu har ni chansen att se mig göra det. Om ni bara tipsar mig ! å med vilken häst ?
Idag har jag iallafall hoppat både Pampas och Nova så hoppa gör jag inte imorgon med dom. Det måst bli något annat.

Byggde en liten bana med hinder höjd från cavalett till 1 meter. Sähär såg banan ut. En linje, som ena hindret fick funka som uppvärmnings hinder, 70 cm och det andra låg på 85 cm. Oxern som jag hoppa snett igenom var 90 cm och pystyn bredvid är 1 meter. Cavaletten började jag med, hoppade den på volt så jag bytte varv efter varje språng.  Idag var faktist Nova den bättre av dom, han drog  inte alls och han var 100% ridbar till hindret! Pampas var bra i början på dom låga hindren men blev allt för het när jag hoppat oxern och pystyn! Han behöver hoppa lite oftare nu så han lugnar sig!




1 kommentar:

  1. Haha, jag blev också utmanad idag! Har värsta prestationsångesten över vad jag skall hitta på :D Men jag tror nog du kommer på nåt kul :)

    SvaraRadera