Sidor

måndag 24 mars 2014

amigo

Det är skit svårt att hitta ett ljus rött regn täcke, så fick nöjja mig med ett mera pink färgat. Åt Elli såklart.. hon har ju nu täcke över den här sommaren så beställde det här i en storlek större! Det bästa av allt råka sig att grimman jag köpte åt henne på horse fair mässan har nästan exakt samma färg :) Kommer ni ihåg den? Den är nästan identisk som den här på bilden.



Tyckte mycket om det rosa täcket som finns på Horze.fi men det var t.o.m dyrare än det här från Horseweare så tänkte att jag satsar på det med garanterad kvalitet!!


Av rapporten jag fick av Monica idag hade Pampas gått bra och rapporten av Maria som red Nova var att hon går och ler för sig själv ännu en timme efter ridningen för det gick så bra :) 
Imorgon bär det av med Lalle och Ellu till galoppen och senare imorgon skall jag söka hem Dina! :)
fullt program med andra ord. hörs!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar