Sidor

fredag 21 mars 2014

Morgondagen

Bestämde mig idag för att hoppa alla 3 pojkar imorgon. Ridplanen är helt bar igen, lite vått på vissa ställen men efter inatt kommer den vara bra.
Pampas har tappat en fram sko så med honom blir det bara bommar och kavaletter. Lika så Lalle såklart. Men med Nova skall jag hoppa lite av alla höjder.
Jag hade tänkt mig fara med Pampas till Billnäs och tävla 90/100cm nästa veckas Lörd men kan va jag får glömma de. Beror på vilken dag nästa vecka som Sören kommer och skor. Måst nog få hoppa ordentligt före. Helst såklart hinna iväg till en manege.

Har jag sagt att jag inte gillar helger? Med undantagsvis på sommaren. Då är alla dagar bra! Gillar rutiner och på helgerna finns det inte såna :(
Har inget fiffit att komma med, sitter och ser på tv med 3 katter runt mig och väntar på att få spjällen stängda så jag kan gå och sova.
Petri jobbar över igen och kommer så sent så orkar inte vänta på honom. Väntar på våra långa ljusa kvällar här i södra finland så jag kan sitta ute i gungan och njuta av sommaren med ett glas vin i handen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar