Sidor

måndag 30 september 2013

uppdatering

Det blev inte alls som jag skrev tidigare. Deli och Drama är fortfarande här. Dom gick inte in i trailern, så dom står nu här några dagar till.
Monica kom och red Ellu så jag hjälpte henne med fölen, vi gick en terräng runda med Stella, Elli och Ellu. Sen kom Monica med mig i terrängen med Pampas och Nova. Nova betedde sig riktit fint idag :) kanske han fick så han tåld igår!

Sen skulle vi ha in Elli och Stella i egen box och där var det tur jag hade hjälpt. Skulle inte klarat det själv. När det står en skrikande mamma brevid som tror vi tar fölen av henne :)

Små flickorna var jätte skärrade till en början men nu när jag gick ut för att mata var allt nästan bra redan.

Hittade ett helt härligt täcke från hööks som jag skulle villa köpa åt Elli, men vet inte vilken storlek jag skulle ta? 145cm? dumt att köpa täcken nu redan men det är ju sååå fint :) Färgen vet ni :)

regn täcke

stalltäcke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar