Sidor

söndag 15 september 2013

Hevoset stadikalla

Här kommer sammandrag med bilder över min helg på stadion. Lördagen var bättre helt klart.!! Idag var det sämre shopping och dålig mat! el egentligen slut på maten!?

Shire häst, stor som ett hus var den

Monica står brevid med högbottnade skor och endå inte lika hög!

Eggersmann fanns på plats och sålde/reklamerade 

Bra Shopping
Fyndade en hel massa onödigt och nödvändigt! Bl.a det här täcket för skit och ingenting lika så en martingal med lite bling och sadelgjord för ingen ting. Inget jag behöver kanske just nu, men bra att ha som reserv! Förutom detta så måste jag köpa en väst för 10€ för jag frös så på Lördagen. Den är 2 nummer för stor. Men kan ha den i vinter utanpå nån rock. Dessutom var den helt fin och den går att ha åt 2 håll, ena sidan är röd och andra svart! Höpåse, sadelhängare, vojlockar och ridbyxor var annat som jag hittade där. Det var mycket bättre shopping än på horse show och mycket billigare el mer erbjudanden!


Sist på programmet på Lördagen var höjdhoppstävling, Dom började med 140cm och slutade med 175 cm. Jessica Timgren vann klassen, hon rev inte ett enda hinder på en enda omgång och hon var den enda som klarade 175 cm felfritt!
                           
<



Det kom hem en sån här inbjudan med posten på Fredagen :)


















Har jag handlat för så mycket därifrån att jag blir bjuden på mat och dryck? :) UPS..
Efter helgens shopping tror jag faktiskt jag måst stå över det här för annors finns det risk för mer shopping på VIP kvällen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar