Sidor

fredag 13 september 2013

sista dagen

nu är det en timme tills jag skall stänga och för mig var det nu sista dagen här i Dinodina. Imorgon kommer mamma och hjälpa till, jag skall till stadion såklart och se på tävlingarna där! det är lovat super fint väder som idag och vad är bättre än det. Jag ångrar så att jag satt byxor och topp på mig idag. Det skulle absolut varit klänning väder idag. Men så har jag ju nya byxor åxå så ville ju använda dom. :) Dom är av ljuvligt material, mjuka som bomull och tunna. Så tur det iallafall..Toppen är åxå från DinoDina, Dry lake närmare bestämt! Här skall ni få några poserar bilder igen :)
toppen framifrån

byxorna

helhetsbild

toppen bakifrån
jag vet jag har fula skor..men dom matcha min vita topp så dom fick komma me idag. Men när jag kommer hem stannar jag vid roskisen och slänger dom genast. Varma är dom med..

Jag har just rotat igenom 8 stora lådor med kläder från Garcia jeans som anlände idag. Å jag kan säga så mycket att min plånbok blir mycket tunnare när syrran sätter ut dom i butiken/netet! Det kom jätte fina höst och vinter rockar åt karar, kalsonger och så tröjor åt mig :) Jag skall säga till sen när hon sätter ut det så kan ni kolla utbudet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar