Sidor

torsdag 12 september 2013

snål

börjar få lite för mycket snål vatten i munnen efter dessa...färgen!! Det är samma färg som mina Stubben sadlar har under till. :) på bilden under är dom en aningen ljusare än verkligheten (telefon kamera) Dessutom märkte jag att jag blev inte så mycket längre än med vanliga klackskor, jag vill inte vara så lång :) trivs med min längd :)


Det blir lite annat än häst här nu på bloggen när jag knappt är hemma alls. Men det e bara tillfälligt och bättre väl inget alls?!

4 kommentarer:

  1. Du menar att du skall rida med dem eftersom de matchar dina sadlar? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. hehe! sku det gå så sku det va fint :) / heidi

      Radera
  2. Ja dregglade lite i smyg på domdär vita pitsikengät idag.. Slurp!!! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. aj du med :) jag smyg dregglar på mycket :) / heidi

      Radera