Sidor

måndag 9 september 2013

Söndag och Måndag

Mitt huvud står fortfarande lite still efter Lörd kväll så jag kan inte skriva..el jag får inte ner nå fiffit så ni ork läsa.Men så där i kort...Jag har ridit och jag lagat näst sista hagen klar, jag har haft en stallvisning och häst visning för intresserade. Mer om det sen nåttag.
Spinki är brunstig och Drama 2 månader gammal betäcker henne.. great!! Han borde bort från dom andra fölen och stona, bara gå med hingstar/ valacker men den möjligheten finns ju inte nu så får bara hoppas han beter sig dom sista veckorna han är här. Rör han mina små flickor så är det vinter hagen för han och Deli tills dom flyttar. Nästa helg skall jag sätta ihop fölen och mammorna med Lalle, Jojo och Pippi! Hoppas Lalle sätter han på plats lite! Torres åker hem nåt tag nu i denna inkommande vecka! Jag vill att här är så lite hästar som möjligt sen då jag åker till Frankrike. Njaa det var väl det :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar