Sidor

onsdag 11 september 2013

hälsningar x 2

jag fick hälsningar från Pampas just. han skall börja ett dressyr pass nu :)


Andra hälsningen är av mig från Dino Dina :)
Jag måste uppdatera min garderob lite till min Frankrike resa. Toppen är från Dry lake och byxorna Garica .



jag är inte så bra att fota mig själv som syrran är..jag har alltid handen och kameran ivägen för plaggen. Plus att jag försöker få bort håret så man ser hela toppen..Därför ser jag så ansträngd ut på fotot :) det är svårt !

5 kommentarer:

  1. Ridplan var SUPER fin idag!! Alltså inte ett minsta lilla spår på den förrän jag gick in med Pampas. Det är så härligt att rida när ridplan är helt "oanvänd"!
    Pampas gick bra igen. Han är så otrolig den hingsten. Med träning får man ut exakt vilka rörelser som helst av honom. Snart vill han inte hoppa längre utan bara gå dressyr *skämtar*!

    SvaraRadera
  2. Glömde igen skriva under mitt inlägg att det var jag Maria L-A som skrev det :)
    Heidi toppen är snygg, gillar färgen och mönstret!
    /Maria L-A

    SvaraRadera
    Svar
    1. han kan vara dressyr häst nu en tid :) gillar toppen massor! Det finns klänning av den åxå men kan ju inte ha båda :)/heidi

      Radera
  3. Tja även om du tycker du ser ansträngd ut och att det är svårt att posera så ser du bra mycket klokare ut än vad jag gör när jag försöker mig på samma sak :D
    Ljuvlig färg på skorna! :)
    /Cessi

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack :)fint så jag vet att jag kan kanske göra det igen då :)Skorna har precis rätt blå färg enligt mig !!

      Radera