Sidor

tisdag 3 september 2013

tips

Jag tycker jag var så fiffig när jag kom på detta så måste dela med mig. Jag har flera gamla dun rockar som jag tänkte slänga. Men så kom jag på att jag kan laga det som madrasser åt kattorna i deras ute sängar! Tänk så varmt och skönt när dom kan burra in sig i rocken när det blir kallare nätter. Mymlan och Dolly sover ute varje natt så länge det är bra väder och nu förlängde jag dom nättena ytterligare!! :)




Å det tycks ju funka eftersom Mymlan redan har invigt ena sängen. Dessutom sover dom alltid sin dags sömn ute på trappan, även Stålle så dom kommer att komma väl till nytta här ! Det kallas återvinning :)
Titta in här senare idag pånytt, ni kommer få se något helt otroligt!!! Jag lovar det är helt sjuuukt!!!! Kan säga så mycket att vi har löshoppat en hel hop med hästar idag!

1 kommentar: