Sidor

torsdag 18 juli 2013

regn!!!

Var är regnet ? Det sku ju regna några timmar visar de på foreca. Sku gärna få komma lite regn. Red Nova och hoppade lite smått tidigare idag och han gick som en klocka. Han har nu 2 dagar skött sig exemplariskt. Kanske han läst mina tankar som jag skrev ner här tidigare på bloggen.? :) Kanske han vill behålla sina ägodelar? ! Är nu i ekenäs i dinodina affären å köper finaste ballerinorna på marknaden just nu. Å blev som inhoppare tillika... Linda sku göra några ärenden i stan så jag står här sålänge..


2 kommentarer:

  1. Jag tror faktiskt att jag måste besöka DinoDina i dagarna för såna där skor vill jag också ha! Jag har ett par JC Lita Spikes och de är sjukt sköna att gå i, hur känns inte då de här ballerinasen som inte har 15 cm klack?? :)
    //Cessi, http://svansarochskor.blogg.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. jo det tycker jag du skall göra, :) så länge det finns storlekar kvar! dom är populära! och som du gissade, bekväma! / Heidi

      Radera