Sidor

söndag 7 juli 2013

helgen i bilder

Jag har haft en mini semester från igår (Lörd )på eftermiddagen till idag på dagen! :) Det betyder alltså inga hästar då jag har semester! Monica har varit snäll och skött det som måste göras här! Men idag var det sen full rulle igen, jag har byggt hage åt mammorna och fölen, och flyttat dom dit! plus lagat åt Lalle så han har egen betes hage att gå i. Jag satt en timme och kollade att allt gick bra till när jag släppte honom på betet, att ingen söndrade några hagor o.s.v.
Allt gick jätte bra men han klarar inte av kräken alls! Han springer och sparkar och försöker bita dom :) Stackarn han såg helt lidande ut.. Nå det fixade jag snabbt, köpte ett begagnat flugtäcke med hals av Isa som var för litet åt hennes häst. Och så satt jag på flughuvan.!
Nu är han ute första natten sen kastreringen..

bildbomb från helgen ->

plockade upp folk som skulle med oss till regattan

next stop Hangö!

framme i Hangö

Det tuffaste jag sett i vattensportväg

På väg bort från Hangö via Ekenäs!

Adrian Hammond reklam :) kläderna finns i systers butik  dinodina

betessläpp nr 1 

La Karadhras ox
Drama med mamma Deli. 1 vecka gammal idag!

Pampas. Helt skyddad från kräken

Herkules, värdens mest livsnjutare till kanin
Betes släpp nr 2


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar