Sidor

tisdag 2 juli 2013

hejja Hööks!

Jag måste sätta tummen upp för Hööks ridbyxor, el en del av deras modeller.
Jag köpte för ca ett år sedan ett par röda ridbyxor med lite annorlunda design än alla andra mina ridbyxor. Å nu här för en liten tid sen ett par jeans ridbyxor med samma design., det gäller alltså längst ner på byxorna där just ovanför foten som det är annorlunda. Såhär ser vanliga ridbyxor ut nertill

tarra fast sättning

Dom jag nu köpt ser ut så här


mjukt tyg runt hela benet

Ser ni ? Dom har alltså inget tarra ner till utan bara töjbart tyg, som glider över foten. Och jag måste säga att vilken bra ide att skippa tarran! Dom här från Hööks är super sköna! Skavar inget, lämnar inga märken på benet (jag kan få en varm dag fula märken där tarran tryckt) och det blir inte lika varmt heller tycker jag!
Hoppas alla börjar med liknande stil i fortsättningen och skippar tarran nertill!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar