Sidor

måndag 29 juli 2013

MINI semester

Förra året var Pampas med i SHW. Det här året fick jag njuta av att se på tävlingarna från läktaren. Söndagen blev riktit lyckad med lite hästar, god mat på dagen och koncert på kvällen.
Vi hade en liten minisemester igen över helgen, idag börjar en 3 veckor lång periord med jobb upp över öronen så jag rensade huvudet lite nu före :)

Bilder från förra året

syster var med och hjälpa till

kisi paus

Pampas kusk, Jessica Aminoff







Innkommande vecka skall jag nån kväll ta Nova med mig till jobbet och rida honom där, det är passlit när där finns extra boxar så han kan stå där medan jag jobbar :) på så vis får Nova övning att vara på andra ställen och jag sparar tid med ridandet!

Lalles svullnad är mycket bättre nu, det börjar dra ihop sig och se ut som det skall se ut efter en kastrering. Om 2,5 vecka kommer han hem! :)






Härligt med sommar och lite ledigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar