Sidor

fredag 19 juli 2013

Det här är Ivar


Min nya tävlingskompanion, jag skall börja hoppa och tävla honom i höst redan...
Nej nej skämtade bara. Men det var Ivar jag var och rida nu på kvällen, å han är ju e ett russ så ingen häst :)..utan ponny! :) Jätte roligt var det att rida en liten ponny igen. Jag har inte gjort det sedan jag red på ridskola. Ivar är hingst och det är Christina som har Klarvik stallet som äger honom. Alltså samma stall där Lalle står nu! Vi var en terrängrunda med båda hennes russ hingstar. Jätte snälla båda 2 och Ivar  påminde mycket till sättet om Pampas :)
Såklart ösregnade det ju när vi började ridturen, det var tredje ritten idag som jag blev genomvåt. Andra gången var med Nova. Jepp det har regnat hos oss!!! å exakt just då jag skulle rida såklart!
Jag fick mitt regn! Skulle det inte vara så förbannat kallt i luften så skulle jag inte klagat alls!

Nästa gång vi rider ut med Christina blir det i stall Splinter :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar