Sidor

torsdag 25 juli 2013

fyndat

Sea horse week har börjat och jag var där idag, skall pånytt på Söndagen när det är finalerna! Fyndade ridtäcken för 15€ och flugtäken med hals och mössa för 5€. Som jag skulle behöva såna? nej men när det så billigt kan man alltid köpa att ha som reserv, å när häst antalet bara växer så behövs det säkert förr el senare. Flutäckena gå ju dessutom lätt sönder...

Fick mail idag att jag får nya tyglar hemskickade! Tur för jag kollade runt och det finns inte sån modell som jag har i butikerna just nu, kollade idag på SHW och så har jag tittat på nätbutiker men inga liknade!
Jag hittade ett par skit tuffa tyglar men dom var lite för dyra tyckte jag så dom fick bli kvar i butiken :(

Imogon skall det firas en födelsedag och så är det arbetsdag dessutom så hästarna får vara lediga, skall nu gå ut och rida Pampas. Nova får resten av veckan ledig, han förtjänar det efter kursen. Det blev endå hoppning 3 dagar i rad! Det är dessutom lovat väldigt varmt väder nu över helgen så lite ledigt skadar ingen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar