Sidor

torsdag 1 augusti 2013

Lacoste

Jag har absolut säkert hittat mina favorit skor att promenera med, INGET slår Lacoste!
Jag går MYCKET varje dag, speciellt när jag är på jobb! Mina fötter har fått stått ut med mycket. Jag har provat all värdens olika stall skor till vanliga tossor och av alla får jag jätte sjuka fötter. Så en dag tog jag mina äldsta Lacost skor på mig till jobbet för jag hade så sjuka fötter så jag bara måste. Å hör ni på en dag försvann det onda! EN DAG!!!
Dom håller dessutom otroligt bra mot smuts, vått och fötterna svettas inte heller alls! Att det sen inte är några säkerthets skor skiter jag fullständigt i. Så som mina fötter mådde före det här så var det lika hemskt som att bli under en häst hov! Jag kommer efter den här upptäckten aldrig mera att köpa billiga skor, varken privat el till stallet för det lönar sig helt enkelt inte!

älskade lacost skor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar