Sidor

lördag 24 augusti 2013

Projektet nästan klart!!

Jag har varit i Ekenäs idag på dagen och när jag kom hem blev jag måttligt överraskad då jag fick se att projektet är så gott som klart :)
Petri och hans pappa har varit flitiga..Tack snälla ni!!



Det saknas några plankor, så skall det målas och på in sidan skall det upp lite ställningar/ hyllor.

Men det här är vad det är tänkt till!!



Hur många kunde räkna ut det ? Förrutom som hinder förråd kan man ha det som domar bås och tak om man vill sitta och se på när nån rider. Bommarna och grindarna skall hängas upp på väggarna och allt skall ordnas i prydlig ordning ännu.
Plats för radio och lite speglar skall även fixas till ridplanen och sen är jag riktit nöjd :)

detaljer

5 kommentarer:

  1. Det blir skit fint Heidi!!
    Ordning och reda ska de vara, även bland hindrena.
    //Maria L-A

    SvaraRadera
  2. Jag gissade att de sku vara nån slags mini-läktare :) Så lite rätt hade jag ju :P

    SvaraRadera
  3. Jag önskar att jag också skulle ha samma driv och fart som du har med min egen gård! Det känns som att du fixar och donar mest hela tiden, hela tiden hittar du på nya saker som piffar upp ytterligare lite mer :)
    Själv ser vår gård ut som att här bor riktiga spurgun haha! Inte ens stallet har jag fått målat ännu och då har det stått där snart ett år..
    / Cessi

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack jag försöker förverkliga mina mål!! men kan inte ta all beröm själv, visst jag planerar en massa men det är ju Petri som får förverkliga det :) Sku jag kunna själv sku jag göra jobbet åxå! det är nästan ett litet måste för att årka hålla på med den här branshen, man måst laga allt så enkelt och fint så man vill och ork fortsätta med hästarna! Och sen så lyssnar jag ju på önskemål från dom inhyrda åxå, det var ex Monicas önska att få speglar till ridplanen! / Heidi

      Radera