Sidor

lördag 24 augusti 2013

aaaah

Jag fick ett förbaskat ridsug! Klockan halv tio en Lördag kväll!?? Det här har nog aldrig hänt mig tidigare..Imorgon när jag vaknar är det de första jag tänker göra!
Kan inte bara bestämma mig för om jag skall fara på åkern el på ridplanen och introducera "hinder huset" åt pojkarna i takt till musik :)?


Jag är lite grann som ett litet barn på julafton, genast då jag har köpt el fått något nytt, som ex utrustning till mig själv el hästarna så får jag en jätte iver att rida el klä upp mig o.s.v :)
Nu väntar jag att få organisera och inreda i hinder förrådet och att se hur det funkar i praktiken med mina planer :)
Så har jag fått en "ny" grind till hinder samlingen, så väntar att få hoppa igen!! Och att rida ett dressyr pass i takt till min nya radio ( som jag inte ännu köpt )
Men ja ni vet kanske hur det känns? :)






Idag fick jag nöja mig med att se på när Cassu och Pippi var på åkern! Visst är Pippi en vacker häst! å hela 20 år gammal redan!

2 kommentarer:

  1. Oj så kiva bilder de blev :-) / Cassu

    SvaraRadera
    Svar
    1. jo fast det var med min dåliga telefon tagna :) Vill du rida till musik så skall du komma idag (Sönd)! :)

      Radera