Sidor

måndag 26 augusti 2013

Hage 1

Pampas hage är nu färdig! Jag är jätte nöjd med resultatet, återstår nu såklart att se hur bra det är i vinter !!
Jag blev så ivrig när jag började lägga upp banden så skulle ha kunnat fortsatt hela kvällen. Meeen jag gör det imorgon.! Alla stolpor är ju inte på plats heller så kan inte laga allt färdigt fast jag skulle villa!



När jag var på min kvälls runda till betena fick jag hjärtat i halsgropen, Lalle kom som vanligt emot mig när jag pratade med honom men inte Torres. Han låg helt platt i det gamla höet och han reagerade inte något när jag kom, inte ens fast jag halvt skrek på honom. Jag var helt säker att nu har han dött! Jag fick gå enda fast till honom förrän han ens öppnade ögonen..fy fan va obehaglit!
Han var faktist trött för han riktit blinka med ögonen för att kvickna till, och först när jag klappa han på huvudet tittade han upp!
Men måst nog erkänna att det såg rätt så skönt ut där i kvällsolen! Så förstår honom :)




1 kommentar: