Sidor

fredag 9 augusti 2013

Splinters Kazelgia









                           < />

Elli blir 3 månader redan nästa vecka, tänk vad tiden går.. Jag sitter och funderar vad jag skall göra i vinter med Kazstella och henne. Jag har ju inte boxplatser till alla hästar här. Det finns 2 möjligheter, och det här är om Bea stannar kvar och inte säljs det vill säga. Alternativ 1 är att bygga en box till åt halvsyskonen här hemma (dom får dela) och alternativ 2 är att flytta dom till Lövkulla till mitt andra stall som är hemma hos mina föräldrar.
Flyttar dom till lövkulla så finns boxarna färdiga men ingen hage, så det måst byggas, och blir dom här finns det hage men ingen box :) Så lite jobb blir det ju oberoende. Men om Bea flyttar så får syskonen hennes box såklart och då behövs inget göras. Snart måste jag få klarhet i detta.
Sen blir det ju problem OM Kazstella säljs plötsligt och dom bor i Lövkulla, då blir ju Elli ensam. isåfall kanske Stella kan få stå kvar hos mig över vintern även fast hon är såld?! många frågor som snart behöver redas ut..hösten kommer tyvärr med fart fast jag försöker att inte tänka på det!

4 kommentarer:

  1. Kan du inte lägga upp filmer på Stella? :)) och så har jag ju ännu toma boxar ;))) haha. /Ida

    SvaraRadera
    Svar
    1. det skall jag göra, tänkte löshoppa dom snart så då skall jag försöka filma samtidigt! va ska du ha i hyra? det är bara lite dumt att betala massor när man har ett tomt stall som står och ruttnar :(

      Radera
  2. Det går inte att se filmen, det står att den är privat.

    SvaraRadera