Sidor

fredag 30 augusti 2013

hemma igen

Riktit nöjd med Nådendal spa, det var jätte fina rum ( vi hade havs utsickt ), bra frukost och Petri var på massage och det var bra. Jag är inte så mycket för skönhetsbehandlingar så jag skippade sånt, vi gick på dagarna ut och gå längs havet och hamnen och drack öl/ kaffe / vin/ energi dricka på en massa olika uteserveringar. Gamla stan är väldigt mysit att traska igenom och så besökte vi Mylly för lite shopping. Det var ungefär det vi hann med, resten av tiden satt vi på vår balkong och njöt av utsikten ( vi är båda havs och båt fantaster om nån missat) :) Eftersom det här inte hör hit till denna blogg så blir det bara några bilder...




Nu skall jag byta om till ridkläder, senare idag skall vi iväg på kräftskiva så måst hinna rida nu före det!. Petri var precis till posten och sökte ut stallets nya stereo som jag beställde i början av veckan. Måst ju såklart prova den nu genast när jag rider :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar