Sidor

onsdag 28 augusti 2013

Lite paus

Uppdaterar er här lite snabbt förrän jag åker iväg på mitt spa erbjudande som jag bokade! Monica kommer flytta in här ( hela 2 nätter) efter jobbet ikväll och hon skall ta hand om kattorna = läs Stålle , hästarna och kaninerna. Å även en kort paus i bloggen blir det.

Ikväll kommer Ricas ägare och söker hem sin häst som varit här på bete. Sött av henne då jag sa att jag inte kommer vara hemma så kom hon igår hit körandes för att hämta en vinflaska åt mig som tack för en fin sommar :) Sånt uppskattas!!

Nova hoppade ok..lite slappt och jag fick inte riktit stegena och passade men helt godkänt dock. Vi fick ett stopp på specialhindret just för att stegena inte riktit passade men Nova var ärlig och hoppade det genast nästa gång då vi tog det pånytt! Så han var nog inte rädd för hindret utan orsaken var nog att vi kom fel. Å det får jag nog ta på mig, borde varit mer noggrann till ett sånt hinder!

Pampas tyckte det var riktit skönt med en terräng runda och jag njöt åxå med att galoppera på långa tyglar över stubb åkrarna!! Det är nog det bästa med Pampas, att han aldrig sticker iväg i galoppen, man kan sitta där och bara åka med och njuta!

Jessi kommenterade i ett inlägg, att kommentarerna ökat sen jag tog bort spärren! Å jag vill bara säga att har märkt det och det är jätte roligt! Fint av er!!
Hörs på Fredagen igen!


3 kommentarer:

  1. Njut av en trevlig mini-semester :)
    /Maria L-A

    SvaraRadera
  2. Och jag slipper o mysa me katterna (läs mata skinka i stålle :D ) Ha d skönt! /monica

    SvaraRadera