Sidor

fredag 2 augusti 2013

blä dag

huj vilken dålig dag det varit idag, började med att vakna på natten och trodde jag försovit mig till kvälls stallet! Äcklig feelis då man flyger upp från sängen och vet inte någo vad som händer just då. Det tog säkert 2 minuter innan jag fatta att jag fick sova vidare.

Hela dagen har jag varit så trött så allt har gått trögt och varit tungt. Väl hemma började jag fixa på olika saker som var på tok för tungt just idag, (värmen & trött) så det sluta med att jag mådde illa när jag skulle lasta Nova i släpet och fara tillbaka till jobbet. Ville inte alls ha han med men måste nu bara när jag planerat det..

På jobbet var det fullt kaos, folk hur mycket som helst, barn, hundar och mänskor som skriker/talar i mun på varann! Och så Nova som var helt cp! Han skrek som en stucken gris t.o.m när jag red om han inte såg nå andra hästar..jävla idiot till häst säger jag bara! Att han ork... Man få ju skämmas när han beter sig som idag!

Imorgon tänker jag ta en helt hästfri dag och fara ut och åka båt. Vill inte se en häst... För att sen på Söndag igen ha allt för mycket att göra...Yes! ser fram emot det redan ...el så inte..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar