Sidor

onsdag 14 augusti 2013

regn och mera regn

Nu tror jag det regnar för hela sommaren! Men det e sent nu, inte hinner det växa upp så mycket gräs nu mera, betesperiorden är ju snart slut.
Nu skall jag gå ut och klä på täcken. Slog mig just att det är inte många gånger jag behövat täcka den här sommaren, fölen några gånger och i början av sommaren även dom stora en el 2 gånger..Thats it

Hej förresten! NU finns det ingen orsak att inte kommentera här på bloggen för Linda har fixat så att man som anonym inte behöver slå in nån kod för att få det publicerat! Det har varit jätte irriterande JAG VET men när jag inte vetat hur man fått bort det så har det nu bara varit där.
Nu tappade även syrran nerverna på det så hon fixade det!  :) YEEE!!!


7 kommentarer:

  1. Måste pröva om jag nu får skickat från iPhone hit :)
    //Maria L-A

    SvaraRadera
  2. Men hur f*n kommer det med Mikas namn?? Nej sidu jag är nog inte teknikens underbarn minsan. Använder inte ens hans telefon utan min egen :)
    /Maria A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. nånej gör du det ? nej men hoho hur är det möjligt då :) nå inte gör det någo jag vet ju nog vem han är åxå :=) men det funkar!!! YES!!

      Radera
  3. Jag ha länge försökt kommentera från telefonen men det händer inget då jag trycker på "publicera" måste testa nu med jag ;)
    Men joo, verkar verkligen komma allt regn nu istället, och inte tycks det finnas något stopp på det heller??

    SvaraRadera
    Svar
    1. men vilken tur att det funkar nu ! synd att jag inte tagit tag i det tidigare.

      Radera
  4. Hanna: Jag har åxå försökt kommentera här med min iPhone men först igår fick jag det att fungera!
    //Maria L-A

    SvaraRadera
  5. Nu fungerade de ju utmärkt, men innan det har det inte gått för mej heller! Bara via datorn..

    SvaraRadera