Sidor

söndag 25 augusti 2013

Invigt

Pampas är inte alltid duktigare än Nova, idag fick Nova 10+ poäng medan Pampas t.o.m med blev utan godis efter ridningen!Så kan det gå!



Men vilka steg jag fick ut av Pampas när han var på helspänn hela rid passet igen! Han skulle inte gå nära hindrena och spegeln. Kanske efter en halv timme fick jag han avslappnat att fara förbi där. Lite jävlades han nog med mig..för när vi stod still och bara tittade på oss själva i spegeln var det ingen nöd men genast då jag bad honom göra något så var det igen jätte farligt!


Imorgon på nytt för Pampas del!! Och igen till musik! Jag har nu vår egna spelare där nere tills jag köper en till stallets egna!
Monica kommer och rider Ellu idag så jag hoppas hon rider på plan så får Elli åxå lära sig vad musik är :)

Bonus bild när Toppis dricker från slangen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar