Sidor

onsdag 3 oktober 2012

svar

Det är några som har frågat mig varför jag inte hoppar Kazanova själv utan låter Jessica göra det. Kan berätta det här nu så alla vet :) Jag har inte "alue" licens så jag får alltså inte tävla på alue nivå, och jag vill att Nova skall göra det, även Pampas ibland.Speciellt Nova har ju en sån talang så seura klasserna räcker inte till. Jag är lat och iss inte ta licensen heller, har helt enkelt inte sånt behov att tävla där, seura tävlingarna räcker bra åt mig. Jag hoppar Nova hemma alltid nu och då och tävlar ibland men för att han skall känna Jessica och tvärtom så måst ju hon rida honom regelbundet och då måst jag avstå..men nu på lörd tror jag att jag skall tävla honom i Broby, måst se lite hur jag får ihop det, skulle villa hoppa Pampas där åxå men tror inte jag hinner hem och byta häst fast jag skulle starta 60cm me Nova och 100cm med Pampas.
Nån som skulle villa/kunna  komma och hjälpa mig med transporterande? jag står såklart för bensan och släpet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar