Sidor

lördag 27 oktober 2012

strök mig

japp beslöt att stryka mig från morgondagens tävling. Fast stora vägarna är bara så är vår sand väg ut till Salovägen jätte hal så tänker inte ens försöka ta mig upp för backorna där..Vi får vänta till nästa tävling bara.



Beas första natt har gått bättre än bra, hon, Deli och Nova har inte brytt sig alls! jätte skönt.

Kolla systrarna, ganska lika varandra! Men Bea som är bara halvt år är chef över syrran som är 1,5 år :) när det är mat så jagar Bea bort Belle :)
Måst bara visa den här bilden, hur mycket marginal det är när Belle löshoppas. Det ser lovande ut.


 Fick för mig en CRAZY sak häromdagen när jag talade med Annette, Delis ägare. Om jag skulle lånat Deli och betäckt henne med Pampas? inte nästa vår men sen kanske?
Deli

Pampas ox


Vad tror ni det skulle bli av det :)???????!!!!!!!!!!!!!!!
Slut dagdrömt, nu ut och göra nå fiffigt.

1 kommentar: