Sidor

torsdag 25 oktober 2012

gamla bilder

jag hittade dom här igår när jag tittade på bilder i ett album där jag har Splinters foton.
här var Pampas och Nova ännu kompisar :)

det här är från en utställning -07 tror jag
Jag och Monica var på långritt igår med Pampas och Ellu, längesen det blivit av. Vi hade båda ledigt igår så passade på. Pampas har blivit helt knäpp nu då det börjar bli kallare, helt vild är han. Han bara hoppar och skuttar åt alla håll och bryr sig inte alls om att jag är på ryggen. Mindre roligt..
Vi såg blåklockor igår när vi red! hur fel är inte det? i Oktober!!! dom blommar ju på våren! Jag tror systemet är lite råddit.:)

Hoppade Nova  idag efter att jag kom hem från jobbet och han var jätte fin. Hoppas det håller i sig till Söndagen när vi skall på tävlingar.
På lördagen är det tömkörnings kurs i Broby med Charlotta Turku. Nån som vill vara me? det är flera som backat ut så det finns många lediga platser! Säg till åt mig om ni är intresserade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar