Sidor

onsdag 17 oktober 2012

hihs

Imoron åker jag iväg till horse show hela dagen. Petri har lovat mata dagsmaten och Linda har lovat rida Pampas och Kazanova åt mig, jag skall iväg och hoppa med Nova på fredagen så han kan inte stå imoron. Pampas var jätte vild i terrängen idag så han behöver åxå röra sig imoron. Jag hoppas för hennes skull bara att det inte regnar hela dagen...
Linda och Pampas i somras
Det här förbannade vädret gör så jag blir allergisk! Jag går nästan hela tiden med gummistövlar på och dom är så kalla så minst en gång per dag fryser jag om fötterna. Och jag ÄR allergisk för kyla! helt sant! på riktit, jag har t.o.m medicin för det! Man kan vara allergisk för kyla, jag är det och det är mina ben och fötter som lider av det. Benen har än så länge klarat sig med mina fötter bråkar nu redan. När det är som värst kan jag inte ens gå utan att det gör så ont att jag sku kunna pissa ner mig. Bara det fryser på el torkar upp så man kan gå med vinterskor så går det bra igen! Jag vill absolut inte ha nån vinter MEN bättre med lite köld än det här..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar