Sidor

måndag 29 oktober 2012

gjort idag




Jag har :
  • Rätt upp hela vinden så alla sommargrejjer ryms in med bland höet
  • Plockat bort allt onödigt som inte skall vara ute under vintern
  • Städat förvaringsrummet och gått igenom allas täcken. Vems täcke som är var och att alla är på rätt plats. Även kollat att alla har tillräkligt med täcken o.s.v
  • Varit och söka mina glasögon :)
  • Klippt Nova




Alla hästarna har varit lediga idag så passade på att göra annat när jag har tid. Ellu blir väl nästa som skall klippas men det blir tidigast på torsdagen OM det blir den här veckan.

2 kommentarer:

  1. nååå, stackaren, nu blir det ju kallt :)
    Är du nöjd med rillorna!? Vad tyckte Petri om dem?

    SvaraRadera
  2. japp jag är nöjd! jag ser någo nu :)
    Först kallade han mig nörd men nu tycker han jag skall gå med dom hela tiden ;)

    SvaraRadera