Sidor

onsdag 10 oktober 2012

misstag el rätt?

 Så här ser Kazanovas man ut. stripig, smutsig och avsliten där som manken börjar och en bit upp på halsen. Det är täckena som sliter manen på vintern och det växer långsamt ut på nytt. Och för att han är arab så hör det till att han skall ha kortklippt bakom öronen och en bit ner på halsen, Så det lilla som är kvar av manen och som borde vara långt ser för hemst ut. Skulle han inte slita av manen så sku det se helt bra ut men nu är det inte så,















Så ja, gissa vad jag gjort, jag kapade av den...



resultatet blev såhär..

lite jämnare med det korta vid manken.

Blev det bättre el sämre? Nu kommer alla som vet hur en arab skall se ut att säga neeej va ha jag gjort. MEN jag är INGEN arabmänska så Nova behöver inte se ut som en arab :) Det gör han ju annors inte i kroppen heller tycker jag..Det går att korta manen lite ännu, men vågade inte ta sååå mycket på en gång. Måst vänja mig med den så här nu och sen KANSKE kapa den lite till så den blir lika lång hela vägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar